Stjärnan

Jag mins när vi var små och lekte. Jag var sju och du två år yngre... Du, jag och Fia. Sofie fick inte vara med "för hon var en månad för liten" haha. Vi lekte att vi jobbade på restaurang, hade egen frisörsalong och vi spelade massa fotboll... Vilka tider! =) Detta ständiga spring upp och ner för stigen, att inte grannarna fick spader  är ett mysterium. Sen började jag skolan och detta ständiga tjej/skit - snack började. Vi har dessutom en rad dansuppträdanden bakom oss. Sedan har det bara fortsatt och idag tror vi att vi är värsta popstjärnorna, men alla vet ju att det där bara är en dröm, iaf för våran del... haha.
Men du har nu förverkligat en dröm, påväg mot landslaget och gud vad jag är stolt över dig Malin. Jag bara väntar på att få se dig i den blågula dräkten, för jag tror att det blir en tripp för att kolla på juniorVM i år!
Grattis och lycka till våran superstar!

Malin till landslaget shalalalala....

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag minns med dig Kalle, haha :) och tack, det värmer! :)

2007-06-27 @ 16:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback