Svensk sommar!

Regn,Regn,Regn,Regn,Regn!

Hur kul är det liksom? Jag vet jag är ändå inomhus hela dagarna, i en vecka till iallafall. Men sen kräver jag att solen visar sig för mig och bränner mitt skin lite, för nu behövs det verkligen. Jag vill ha värme, jag är tillochmed så desperat att jag börjat kolla på sistaminutenresor, utan att ha någon att åka med, och jag har funderat på att ta mig en trip helt ensam. (men jag är nog för feg)

Varför förväntar man sig att man ska slå upp ögonen och mötas av solen strålar på morgonen? Vi alla vet att chansen att det händer är mycket liten. Men ändå blir jag lika besviken varenda morgon. Jag måste lära mig att ta vädret för vad det är och inte gå runt och gnälla. MEN, jag kräver fint väder under dem få veckor jag inte ska jobba denna sommaren! Förmodligen kommer det inte bli så och då får jag väl lita på solariet istället...

Äntligen fredag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback