Måndag 20/3

Ja, tillbaka här efter en minst sagt hård helg! Pappa, syskon, lagfest, lagjobb, match, plugg?, kompisar... ja det är väl vad jag hunnit med den här helgen. Jag är hemskt nöjd med allt jag hunnit med, men jag är inte lika nöjd med tröttheten som finns kvar och kommer bita sig kvar i mitt huvud ännu en vecka.

På fredagen åkte jag ut till Kärna för att umgås med pappa, syskon och farmor.

Underbart att få träffa pappa igen, han är så saknad, man tänker inte på det när man inte har honom vid sin sida. Men när han äntligen är där förstår man hur mycket han egentligen betyder för en och vilken underbar människa han verkligen är och hur mycket jag verkligen förstår mig på honom, LÄSKIGT!
Syskonen, urs, jag blir bara ledsen när jag tänker på det, varför får inte jag ta del av eran uppväxt? varför får inte jag finnas där? åh, jag vill så mycket! Tur att jag har min käraste Sofie, trots alla bråk, tycker jag att du är en underbar människa!
Farmor... ibland undrar jag hur hon tänker. Vadå bögar har en sjukdom? Vi diskuterade villt och hon kunde inte förstå att vi tyckte att det var okej, hon tyckte att det var en sjukdom. urs, vad arg jag var. Dessutom kunde hon inte låta oss prata utan vägrade acceptera någonting annat än sina egna tankar. hmm... jag förstår att hon växt upp under andra omständigheter än mig, men jag tycker ändå att det är konstigt att man inte kan acceptera att vissa människor är på ett visst sätt... Ja, vi disskuterade villt och det slutade med att jag var så arg att jag var tvungen att gå därifrån, annars kanske jag hade hoppat på någon eller nått.
Jag har en mycket speciel farmor, men hon är omtyckt ändå, jag vet att hon inte förstår bättre och att hennes uppväxt inte är samma som min.

Lördagen började tidigt av att mina härliga syskon väckte mig klockan sju. Därefter åkte vi in till stan, jag rusade runt för att köpa present till papps, sen skyndade jag hem för att duscha och göra mig iordning.
Kvällen präglades av sång, dans och lekar. Och jag har bara en sak att säga. SURTE IS vilket gäng. Brudar jag tycker om er varenda en :D Tack för en störtskön kväll.

Söndag, klev upp tidigt för att åka ut till Kärna och fira pappa. Kom dit och somnade genast på soffan, blev väckt vid lunchtid för att käka mat och tårta. Sen bar det av för att spela match (2-2) , efter det väntade dios jobb.

Måndag, har aldrig varit tröttare tror jag. urs vad det tog emot att gå upp på morgonen trots detta kravlade jag mig upp ur sängen för att åka till dios och jobba tio timmar. Efter det var det träningsdax, då jag egentligen velat vara med och hämtat mamma men inte då. när jag en gång skull ber om att få ledigt får jag inte det. Ibland undrar jag varför jag inte kan sätta mig i samma respekt som alla andra. vad gör jag för fel? :S

Mamma (L) äntligen hemma igen. Jag grät floder och sa till henne att aldrig mer åka bort utan mig. Urs vad hemskt! Hur ska jag någonsin klara av att flytta ifrån henne? Finns ingenting som betyder mer!

Solig dag idag, stanna i stan och mysa runt? JA. sjukt lockande! VÅRVÅRVÅR!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback