Onsdag 14/3

Vår, ännu en dag, men den kan ta slut idag.... den kan ta slut imorgon... eller hålla på föralltid! 
Imorgon är det skola igen och ett härligt prov, det längtar jag inte efter om jag får säga det själv. Boken ligger här brevid mig, väntar på att bli öppnad, men jag vill helst slänga den all världens väg faktiskt. Får ryckningar i handen!
Fredag väntar matte c prov och det är ännu värre. Jag vet inte vad jag ska ta mig till faktiskt!

Är promenad rätta botemedlet? jag ger det ett försök...=)


Jag vill inte luras in i ditt falska spel IGEN! Det måste vara tillräkligt nu för jag orkar inte mer. Jag kryper på mina knän och hoppas men jag ser ingen utväg längre. Detta kanske måste få sitt slut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback