Onsdag 22/3

När man vaknar och tittar ut genom fönstret en sån här dag kan man inte bli annat än lycklig. Strålande solsken och blå himel, jag steg upp ur sängen med ett leende på läpparna. Och för en gång skull slapp jag springa ner till bussen, jag tog till och med en buss för tidigt. När hände det senast?
Och vad har hänt med den slappa Linda? helt plötsligt får jag VG hit och VG dit, ja, jag är lycklig. Mitt liv har tagit sin vändning, kan man hoppas. Kanske är det våren som gör det....eller någonting helt annat!

Jag har en teori som handlar om att jag har börjat prioritera. Jag är ganska stolt att jag klarar av det! Jag klarar av att säga nej till dig helt plötsligt. Vissa gånger tar det emot, för att göra dig eller någon annan ledsen är det värsta jag vet. Mitt lilla hjärta klarar inte trycket av att veta att någon är ledsen. Kanske det är det som gör att jag ofta går med på saker som jag egentligen inte vill? Hur ofta har jag inte fått höra, LINDA, gör ingenting som du inte vill! Min mamma har sagt det så många gånger nu, att hon förmodligen tröttnat. Det biter i mitt huvud när jag gör någonting jag inte vill, men ändå gör jag det. Bara för att inte såra eller göra någon ledsen.

Johanna, vilken dröm det var att få prata med dig idag igen. Jag utan dig är som en Linda utan armar typ, eller, kanske inte.. jaja. Imorgon är det utgång och det är tur, för jag klarar inte en dag till utan dig! (L)

Vad händer med surtes bus trio? Våran älskade trio (pettson, jag och johanna) en av oss försvinner och kvar blir jag och Pettson, vi har helt plötsligt en busduo, men det ska vi klara av =)
Pettson me like you, världens skönaste brud är vad du är! LOVE.

Ikväll ska Linda kolla OC, plugga och ta en joggingtur, kanske med mamma? vi får se vad min lilla mor är kapabel till idag. haha.

kösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback