Onsdag 28/3

Vårsolskenet håller i sig och det gör mitt goda humör också. Idag har jag dessutom lyckats ta mig till frisören och gjort iordning håret. klippt och slingat och NEJ jag ska aldrig mer komma på tanken att färga håret själv. Jag är mycket nöjd med dagens resultat faktiskt.
Sen beställde jag tid till balfrisyr och smink. Nu är det nära känns det som. Guuud vad spännande, vill att det ska vara dags nu, nästan. Om det inte vore för att ångesten kryper in och jag får panik för vad som ska hända i framtiden. Men jag försöker förtränga det och se det roliga och det positiva med studenten. Vilket verkligen överväger det negativa just nu =) åh, studentdagen kom till oss NU.

Igår kollade jag på småbrudarna när dem lirade (89 stadslaget). Och surtebrudar, jag är riktigt stolt över er, ni visar vart skåpet ska stå, ni gör laget liksom. Och LILLA pettson fyller snart 18, då ska det firas. haha. ojojoj! men först ska ni försöka ta några poäng i sundsvall, det blir nog en tuff utmaning, men jag ska hålla tummarna för er =)

Imorgon ska jag till naprapaten och greja ryggen. Hoppas jag ska bli av med mina besvär nu, hade vart som en dröm unjefär.

Varför? bloggar jag när jag egentligen borde plugga. Det kanske är som jag läste idag... att man är beroende av att alltid skjuta upp på pluggandet, att man är beroende att ha massa att göra INNAN man tar tag i att plugga. måste vara så i mitt fall. Jag måste ta tag i mig själv.. genast, omgående, NU! 

Vaknade upp i morse, från en dröm jag hade. Drömde om dig, att du var där hos mig. Vill ha dig nära varje sekund. Kom och håll om mig nu, och lova att aldrig släppa taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback