Söndag 25/3

Jaa, gud vad helgerna går långsamt när det inte är någon innebandy på schemat! Men det är faktiskt ganska så skönt. Äntligen har man tid att göra allt det där som man inte annars har tid med! Men det är tomt, utan laget, utan matcher, utan klubba och boll. Man saknar det så fort man är ifrån det, men ett uppehåll vet jag att jag behöver efter all denna säsongens innebandy. 

Fredagen var lyckad, eller ganska iaf, jag hade trevligt =) Ute me brudarna och sedan några av dem gammla grabbarna, och nåra av dem nya bekantskaperna. 
Fredagen satte sig i huvudet och under lördagen har jag vart rätt trött, sov bort halva dagen innan jag åkte för att kolla på film med grabbarna. sjukt mysigt! Jag klev ur bilen lycklig och jaa.. vem vet vad som komma skall liksom.
Så nu sitter jag här och funderar över helgens två första dagar och försöker motivera mig själv till att gå och lägga mig för att senare gå upp och plugga under söndagen, hur ska detta sluta?...kanske med att jag aldrig går och lägger mig? haha. 

Ibland så undrar jag vad som händer samtidigt som jag funderar väldigt mycket på vad det är som gör att det blir såhär. Det är sjukt konstigt. Någonstanns tror jag att vi båda är rädda och ängsliga för att upptäcka någonting annat. Vi vill hålla kvar vid det gamla bara för att det är bekvämt. Men... vi kanske egentligen, även om jag inte vill skriva eller läsa eller förstå det, blir lyckligare på annat håll. Det är ju iof svårt att veta om man inte testar någonting annat. Men man kan ju inte bara köra på liksom, det krävs eftertanke. yeahyeah.. Its time to go to bed. 

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback