10/5

Min rygg...Den gör ont den. Var hos kiropraktorn idag och han gjorde någonting som förmodligen var jättebra för mig, kanske satte han ryggen på plats? jag vet inte, men ont gör det, jag lovar! Meningen var väl att det skulle gå över? =O kanske det gör till imorgon. Hoppashoppas.

Efter mitt kiropraktorbesök bar det av till jobbet.. ganska slappt idag. Men tanke på min kassa rygg fick jag inga allt för tunga arbetsuppgifter, så jag klagade inte!

Jennifer, äntligen hemma! Vilken kännsla att ha dig tillbaka. Hade en underbar kväll igår! Mys, massa prat, musik och grillning. Åh, vad jag har saknat dig.. OCH PETTSON, du skulle bara våga lämna mig! ;) men du vet vad vi kom fram till idag.... om lite drygt ett och ett halvt år, då är det VÅRAN tur.. Och i vinter blire Thailand med Johanna hoppas jag =) förmodligen får jag inte ens gjort hälften av det här, men man måste få ha drömmar och mål i livet.

Jag vet inte vad jag ska ägna kvällen åt, var tal om utgång igår, men det orkar jag nog inte med den här ryggen! Så det blir väl till att vila och ta det lugnt antar jag... en mysig hemma kväll. Sova lite kanske? Jag har faktiskt några timmar att ta igen!

Synd att det inte blir någon shlagerkväll med laget (L)  
Hade jag haft ett eget hus eller en lägenhet hade jag ordnat, men nu är det ju helt hopplöst. Får se till att ha flyttat hemifrån tills nästa år =) haha. 

Ju mer jag tänker, ju mer korkad känner jag mig. Vad håller jag på med?

Under förväntan.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej hej!
Vad är det som har hänt med ryggen? För mig som varit borta ett tag..

Tänkte även be dig om en tjänst... Har mailat George men han verkar inte kolla sin mail så ofta. Har du lust att be honom göra det!?

Nästa vecka drar vi igång.. Hur ska detta gå...

2007-05-11 @ 08:54:00
Postat av: kalle

halloj!
Jag har fick en smäll på försäsongen.. men jag kollade aldrig upp det och nu när jag gjorde det var det värre än väntat så jag får behandling och är borta tills i början av juni! Jag ska ta ett snack med George för din skull =)

ses på måndag!

2007-05-11 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback