11/5

Att åtta jobbtimmar kunde gå så fort, det var någonting nytt! Tiden går alldeles för fort när man har roligt. Visste heller inte att man kunde ha så kul när man lade på servetter på ett band, men se, man lär sig någonting nytt varje dag =) Detta gjorde min helg tror jag... Skulle kunna skriva en hel bok om denna dagen, men jag håller mig till dessa få rader för att inte låta allt för hm, vad ska man kalla det, desperat? njae.. (terre och pettson, ni fattar)

Pettson, min underbara vänn. Gör dina val och tro på dem. Vad du än gör så stöttar jag dig (L)

Äntligen äntligen fredag, känns väldans skönt faktiskt. Efter en otroligt hård vecka i skolan.. haha. puh, vad jobbigt det har vart. Njae, hade ju trotts allt det där nationella matte c provet som jag fruktat för sedan jag började läsa kursen! Känns otroligt skönt att ha det gjort, och om jag lyckades skramla ihop poäng till ett g ska jag elda upp min mattebok =) klarar jag det inte är jag nog tyvärr tvungen att öppna den ett par gånger till.

Och denna kväll ska jag ägna åt mina tjejor, mysmys. Och den där kännslan att vara allihopa igen är obeskrivlig, som vi har längtat.

Imorgon ska jag in till staden med resten av göteborgs befolkning förmodligen. Men jag ska heja min mamma hela vägen in i mål på göteborgsvarvet har jag lovat. Efter alla dessa gånger hon har suttit på läktarn och skrikit och hejat känner jag att jag är skylldig henne en gentjänst och nu är det äntligen dags. 
Kvällen ska spenderas med nära och kära, lite melodifestivalen, grill? och party. Får se hur detta slutar =)

Vad ska man göra när man börjar tvivla på sig själv? varför tänker jag dem där tankarna? varför gör jag som jag gör och inte på något annat sätt? Detta är nog inte rätt, men hur ska jag veta? och när jag inte vet, hur ska jag då kunna fatta beslut? O shit.  

Ängslig, rädd och kanske lite barnslig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback