13/5

Återigen söndag... att helgerna går så fort. Trodde att dem skulle vara jättelånga utan innebandyn, men tyvärr inte. 

Gårdagen var mysig.. Först fikade jag med mormor i stan, sen skrek vi på mamma när hon sprang förbi avenyn. Jag är så stolt att hon lyckades komma hela vägen runt på gbg-varvet. Nästa år har jag lovat att springa också =) 

Sen åkte jag ut på landet med Terre och Pettson och chillade lite, kollade melodifestivalen och sjöng... sen gick det utför ;) Men Pettson det händer även den bästa och jag hade rätt mysigt där på toaletten, haha. Jag tog en sväng ner i diket på väg till bilen, tänkte liva upp stämningen lite, hur kul är det att gå normalt på vägen liksom? haha. Oh shit vad ont jag har i rumpan idag... men har bara mig själv att skylla.

 

"Det är obligatoriskt att ha sex med sin balpartner"  Dream on baby!

Idag har jag återigen lyckats bränna lite pengar tillsammans me mamma. Klänning till studentfesten, väska till balen och sen massa grejer som jag egentligen inte behövde. Men jag är nöjd. Köpte ett hårband och blev nästan helt tokig när jag kom på att det dröjer innan jag får använda det. Men imorgon börjar försäsongen. Oh alla surtetöser (L) Jag har längtat!

Imorgon är det återigen skola... Men man ser nästan fram emot dagarna nu, för vi går mest runt och myser, umgås med varandra och bara njuter av livet som studenter =) Värre blir det på tisdag när vi har slutprov i marknadsföring.
Tänkte våga mig till min mattelärare imorgon också för att se om jag lyckades skrapa ihop tillräkligt med poäng på nationella, känner ångesten växa inombords... Hoppas den bara är där i onödan!


Imse vimsiga Linda.


  

Kommentarer
Postat av: Pettson

Skönt att dom bilderna visar den bra sidan av kvällen.. haft ångest hela dagen. Vart fick du bilderna ifrån förresten?

2007-05-13 @ 20:40:07
Postat av: Carro

ÅÅÅÅÅ Linda... har du gjort en repris??? Tur jag slapp städa den här gången då... ni ser verkligen spik nyktra ut på korten ;)

Postat av: kalle

Jag var lugn, så jag gjorde ingen repris. snarare jag som lekte städtant denna gången! =)

2007-05-14 @ 13:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback