14/5

Vill börja med att förtydliga mitt tidigare inlägg... Denna gången var det jag (och joel min balpartner) som lekte städtant och var duktig, trots en del alkohol, var jag lugn och sansad... Inga missförstånd här. Mitt samvete mot mig själv och mot min mamma skulle inte klara av att upprepa samma misstag en gång till. 
Jag har lärt mig av mina misstag!


Mamma(L)

Vaknade imorse och gjorde ett tappert försök att andas genom näsan, men förstog ganska fort att det var en omöjlighet. Trots det pallrade jag mig upp ur sängen för att bege mig till skolan. Fick stränga order om att ringa vårdcentralen av mamma så jag gjorde det. Kom till centralen, sen slapp jag åka grön express och fick istället sjuts av min älskade vänn Filip resten av vägen, mycket skönt. Hann till skolan få tillbaka mitt idrottsarbete som visade mvg vilket betyder mvg i slutbetyg =) sen hann jag hämta min bok i marknadsföring innan vårdecentralen ringde och ville att jag skulle komma dit. Så då blev det till att åka dit, ta lite prover och åka hem.



Er tycker jag om bra mycket! Ni är guld värda tjejor (L)


Nu ska jag plugga för mitt slutprov i marknadsföring imorgon och skriva ett personligt brev för att kunna söka utbildningar... Att jag alltid är ute i sista stund! Dåligt Linda.



Surte is (L)

Ikväll är det möte med laget. Ska bli SKÖNT att träffa både nya och gamla! Hoppas att jag orkar pallra mig ner... Men denna hemska förkyldning ska inte få stoppa mig efter detta alldeles för långa uppehåll!


Är det en längtan efter att ha någon nära eller en längtan efter dig?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hitta den:) Jag skall ut på onsdag och lördag. På onsdag blir det bara jag o lena, haha. Hennes Dj-vän ska fixa in oss på Deep. Ni får gärna gå dit om ni vill:)

2007-05-15 @ 07:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback