15/5

Hoppas att denna dagen inte går i repris!

Jag vet, jag borde inte vara negativ, större delen av dagen har ändå gått som på en dans. Men jag trodde verkligen att jag lyckats skrapa ihop poäng till ett G i matte C, men se vad man kan missta sig. Hade slutprov i marknadsföring och en kort psykologilektion innan jag vågade mig till matteläraren. Där blev det inga posetiva besked och jag ringde min älskade mamma och bröt ihop. Har jag kämpat i onödan? ja, det känns så. Men det går trotts allt att rätta till det. 1 juni är det prövning och räkna med att jag kommer sitta där, då ska jag fanimej klara det... oj vad jag ska plugga inför det! ursursurs, jag får ångest, och jag blir så ledsen när jag tänker på det, varför kunde jag inte bara fått klara det? =(
Efter detta besked gick jag och tjejorna (Amelie och Wilma) och solade, det gjorde dagen lite ljusare, men bara för stunden. Sen väntade en kortis med svenska och då deppade jag ihop igen. Ge oss ett stort arbete NU? när det är knappt två veckor kvar till betygen ska vara satta, kom igen svensklärarn. Men men, det är bara att få det gjort. Snart är det trotts allt slut på skiten.

Efter skolan begav jag mig mot kungälv, första kärlektionen väntade. Påvägen hann jag ringa Johanna och Pettson och beklaga mig och gnälla lite. Tack för att ni finns! (L)
Körlektionen gick oväntat bra, lyckades få kärringstopp efter tio meter, men sen flöt det på väldigt bra =) förutom att jag råkade svänga vänster när läraren sa att jag skulle svänga höger, men se hur det kan gå. haha. Det var ju ingen större skada skedd iallafall och läraren var nöjd med mig när vi slutligen kom tillbaka till vår startplats. "lite mer övning på saker som parkering, starta i backe och backa runt hörn, annars är jag väldigt nöjd". TACK det förgyllde min dag lite iallafall.
Sen begav jag mig till mitt andra hem, KIROPRAKTORN... där knakades det så det stod härliga till i min stackars rygg, men det känns så skönt, just för stunden iallafall och han sa att det såg bra ut, så trotts allt så kanske inte min värld har gått under... Jag ska se till att lösa matten, det har jag givit mig fan på.

Efter denna långa dag fick jag äntligen träffa min mamma, fick en stor kram vilket jag verkligen behövde! Vi strosade runt en stund i kungälv, hittade en tiara till balen. Det var skönt, nu är det fixat också. Sen gick vi och köpte lite onyttigheter innan jag fick styra bilen hemmåt!

Sen jag kom hem har jag bara pluggat massa. psykologi,psykologi,psykologi.

Efter regn kommer solsken, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback