16/5

Vad händer med mitt liv? måste allt rasa nu? snälla, hjälp!

Har arbetat hela dagen, var dock en otroligt härlig dag. Den senaste tiden har jag verkligen varit lycklig över att få gå in och ställa mig på ett lager konstigt nog, haha =) Idag var det jag och emanuelsson som kämpade på. Haha, vart vi än kom så krashade maskinerna, men nej, det var inte vårat fel!
 
Efter halva dagen känner jag att det vibrerar i fickan, hinner inte få upp telefonen i tid och ser att "dolt nummer" har ringt. Hur störande är inte det liksom? Man blir glad för att någon har ringt och sen är det omöjligt att se vem det är. I detta fallet hade jag dock helst sluppit få reda på vem det var för en minut senare får jag ett sms "du har ett nytt röstmeddelande". Och det slår mig att det var idag jag skulle få reda på vad proverna visade som jag tog i måndags. Jag håller tummarna och ringer upp..."Linda, proverna var positiva, du har haft halsfluss i en månad och jag har skickat ett elektroniskt recept till apoteket i kungälv, du får gå och hämta ut antibiotika där, den ska du ta två gånger om dagen i  tio dagar". ÅHH.. när ska denna oturen vända?

Kommer hem, har längtat efter att få träffa laget hela dagen, och vad händer? Jo, George har lovat bort platserna i bilen till massa andra spelare, så då fick jag snällt stanna hemma istället och hade tyvärr ingen ursäkt för att inte plugga... ahh.

Och jag vill börja träna igen nu, genast och med en gång!

Jag vet jag borde inte klaga mamma, det är ingen som har dött. Men det känns som om att allt går emot mig faktiskt och jag orkar snart inte mer! =(  TYPISKT.

Våra grabbar i skolan tog iallafall sm-guld idag. Det gör mig glad och stolt faktiskt. Det är mina killar det =) Grattis!
NI är himlans bra ni. Och i natt åker Filipen bort i tio dagar, hur ska jag klara mig i tio hela dagar uatn dig? och hur ska det gå med matten? o shit. Men jag ska försöka allt vad jag kan!

Nej jag borde ta en promenad, fundera över mitt liv lite och kanske komma på att livet inte är så hemskt som jag tycker att det är just nu. Vi är trots allt lediga imorgon, vilket dock inte innebär ledighet för mig eftersom att jag ska plugga hela dagen.

Okej inte hela dagen, ska ta en fika me flickorna med! (en bögig fika johan, haha) Tur att jag har någonting som lyser upp mitt liv just nu, det är ni himlans bra på (L)



När ska vinden vända och blåsa min väg igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback