20/5

Ännu en helg är avverkad, och jag är väldigt nöjd. Känner mig för en gångs skull utvilad och det känns som om att jag har hunnit med många vettiga saker. SKÖNT!

Långhelgen började i torsdags, tog en fika med brudarna, ni är underbara, utan er skulle jag inte vara någonting. Så skönt att vi fick prata av oss massa, och pettson, visst var det prons carl filip vi såg? ;) (L)
Sen fortsatte hela helgen med mys, massa matte och film. Känns verkligen som om att jag gjort det jag behövt denna helgen och det känns sjukt bra att för en gångs skull känna sig laddad för en vecka i skolan.
Dessutom behövde jag verkligen ta det lugnt en helg och låta min hälsa och min kropp bestämma. Halsen börjar kännas bättre, men är fortfarande förkyld.

Tror att det kan vara så att jag har min sista kiropraktorbehandling på onsdag, tänk om det kunde vara så väl. Gud vad jag ska träna sen!! Längtar så himla mycket.

Denna veckan är det full rulle, återigen. Övningskörning tisdag morgon, till skolan och göra prov, till kungälv och ha körteori, till kiropratorn. Onsdag är det återigen körlektion och skola, dessutom eventuellt jobb på kungälvsträ, förhoppningsvis träning också =) Torsdag ska jag vara hos frissören hela dagen, färga håret och planera hur balfrisyren ska se ut. Helgen blir återigen lugn hoppas jag, vila upp inför studenten!

Solen skiner, varför sitter jag här? ut och plugga lite i solen lockar. Dessutom ett samtal till Pettson, sjukt längesen nu känns det som, illa!

Jag tänker och tänker, när jag är där, mitt upp i det känns det bra. Men sen då? är det verkligen detta jag vill?
"Tänk inte så mycket linda, gör det som känns rätt" hmmm, men vad är rätt då? knepigtknepigt.

Nu är det glass och plugg i solen, det ända rätta =)



Sol, vind och vatten (L)


Kommentarer
Postat av: Pettson

Ja, klart vi såg prins carl filip. ingen annan! ;D

2007-05-20 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback