21/5

Dessa måndagar...

Oj, vad trött jag var imorse, trodde inte att det var sant, trots att jag verkligen sovit massa i helgen (kanske för mycket?) så var jag trött. Men så fort jag kom upp ur sängen piggnade jag till. Trots att tanken på skola inte var alltför lockande.

Första lektionen var idrott, vilket innebar vinervals (och jag vågade mig upp på gymnastikgolvet, trots min rygg, jag tog risken). Det började väldigt gnagligt med många steg på varandras fötter, men slutade riktigt läckert, tror jag=)
Kan nog bli riktigt bra på balen joel, haha, med en stor klänning och klackskor att hålla koll på kan det ju bara sluta på ett sätt... mer om detta senare! (efter den 2 juni)

Sen var det filosofi och marknadsföring, ingenting man lägger större vikt vid så här i slutet. Kurserna är i stortsätt avslutade. Sen kom vi till dagens innebandyträning, trodde vi, tills langan sa att det var teori och en redovisning att greja tills på onsdag som gällde... och alla jublade (inte). Men som vanligt var detta ingen uppgift att gråta för utan vi gjorde färdigt den på mer eller mindre en halvtimme. Bra jobbat Linda och Martin =)

Fick ett meddelande av min bästakillvän filip, som nu befinner sig i Spanien. (jag är inte alls avundsjuk) Skönt för honom att han har det bra. saknar!

Efter skolan gick jag till solariet för att steka lite inför balen, sen bar det av hemmåt... Väl hemma blev det en snabb "middag" innan vi brumade iväg till skatås och ja, jag var tvungen att ställa mig längst bort på parkeringen. haha.
Brudar, fan va bra ni jobbar! Surte IS(L)

Tommi till mig: Är du sugen nu eller?
Jag: Ja, fast jag inser ganska fort att jag aldrig kommer klara en enda av dessa intervallerna!

Jag tror jag börjar ensam i ett långt spår första gången, där jag kan springa i min egen takt. Inga intervaller här inte! Det kommer jag aldrig palla. är allt för otränad, tyvärr. Men vänta bara, jag kommer tillbaka, bättre än någonsin=) (man måste få drömma)

Nu sitter jag här och har under dagen kommit fram till en hel del, tror jag, eller kanske inte? Jag hoppas att mina funderingar fortsätter åt det här hållet. På något sätt känns det ändå som om att jag är påväg åt rätt håll..
Go Linda, Go.

Hej tisdag!
Körlektion
Psykologiprov
Körteori
Kiropraktorn
Hejdå tisdag.

Någonting säger mig att det är på gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback