22/5

Hit och dit, fram och tillbaka. Det speglar min dag ganska väl. Känns som om att jag fått ett nytt hem dem senaste två veckorna, Kungälv. Körlektioner, teori och kiropraktorbesök, allt händer i kungälv liksom.
Dagen startade med körlektion, det gick återigen väldigt bra och jag gillar min körlärare, Kent, väldigt väldigt mycket. Han är posetiv och lär ut jätte bra, dessutom uppmuntrar han och tror på en. SKÖNT. Efter denna härliga morgon tur bar det av till skolan för psykologiprov, även detta kändes väldigt bra... så skönt att ha avverkat psykologin, nu finns den inte med på shemat längre. Efter provet bar det av till bussen, påvägen lyckades jag inhandla en balbiljett, sjukt att det är så kort tid kvar nu, längtalängtalängta. Väl på bussen fick jag beslutsångest, en vända på stan eller hem och vända? Jag valde att åka hem och vända. Sen bar det av till kungälv igen, teorin lockade inte alltför mycket, men det blev lite utav en posetiv överraskning. Visst det var sjukt tråkigt, men jag tror att det är väldigt nyttigt också, kan göra det lättare med teoriprovet. Efter detta kilade jag till kiropraktorn, där jag praktiskt taget höll på att bryta ihop.

-Vila i en och en halv månad
-Va? får jag inte träna någonting
-Måste du?
-Ja, jag kan inte sitta still längre
-Okej, det läker långsammare, men måste du så får du köra långdistans och inga start och stopp.
-Puh.
-Ses om två veckor.

Imorgon är det långdistans i skatås som gäller, och guuuud vad jag har längtat. Frågan är om jag överlever detta. Men vänta bara.. nu är jag pågång! =)

Jag har också hunnit med, både ett kort samtal med min älskade vänn pettson och min älskade vänn johanna idag. Dessutom såg jag terre på körskolan. Vad skulle jag gjort utan er? brudar ni betyder så mycket! 

Har min otur vänt? man kanske inte ska säga så, men det känns faktiskt så..

Det nalkas matte C och skövde i helgen... eller?

Ja, jag längtar en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback