23/5

Kungälvs trä
Är det såhär min sommar ska se ut? Ska den präglas av packningssedlar som jag ska bocka av, sedan springa runt och leta bland världens mest röriga hyllor och finna ett lämpligt ställe att hänga upp varorna på? Kom igen grabbar, kan jag inte få ta över kassan? =) Det kommer, måste bara lära mig butiken först.

 "tyvärr, jag är ny, jag kan ingenting om sånt" Alla kunder tyckte det var roligt, men jag tyckte inte det var så kul efter 20 ggr.

Men jag stormtrivs redan, den ena läckra snickaren efter den andra droppar in, inte mig emot. Då har jag ju någonting att stirra mig blind på hela sommaren iallfall! Dessutom har jag en go och glad prick till arbetsledare och bara en trappa upp sitter min kära morbror. Han är bra, han!

Tro det eller ej, men jag tog mig runt spåret idag, 8 km och jag kände mig inte ens trött då. Men nu är det värre, kroppen värker redan och jag vill inte ens fundera på hur det kommer att vara imorgon. Tur att min enda ansträgning imorgon är ett besök hos frissören. Eventuellt skulle jag träna, men i nuläget nöjer jag mig med att titta på när ni andra ligger och krälar samt. luktar på den härliga brottarmattan.

Hur motiverad är man till att skriva ett politiskt tal NU? Ska man dessutom analysera det, blir man trött innan man ens börjat. Jag HJÄRTA min svensklärare. Hon har verkligen lyckats göra hela svenska C, som egentligen kunnat vara en rolig kurs, till det tråkigaste sedan jag fick lära mig alla dem franska verben i högstadiet. Du är nästan värd ett diplom på studenten!

Imorgon blir en bra dag, äntligen får jag se min lilla Pettson igen (L) Saknar dig.

Känn en doft av kärleken, eller?                                 - jag vet inte

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker inte det borde vara tillåtet med "tittare" på brottningsträningarna... I alla fall när jag är ensam som totalt otränad... Matilda sviker ju mig idag....

Postat av: Susanne

Nått måste man ju ha att göra när lilla damen sover på dagarna :)

2007-05-24 @ 16:17:27
URL: http://kallefjard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback