24/5

Ibland känner man verkligen att man lever. Jag har Träningsverk och ja, jag hade förväntat mig att jag skulle ha ont. Men inte såhär ont! Och när hände det sist? Om jag minns rätt så var det efter ett läger vi hade me 88orna för en herrans massa år sedan. Eller kanske efter senaste jsm kvalet, för då var jag inte heller så pigg. Men jag vill inte minnas att jag hade såhär ont. 

Brunett, javisst. Fast jag vill inte kalla det brunett, för när slingorna lägger sig kommer det bli betydligt ljusare än vad det är nu. Jag är hemskt nöjd. Även om pettson tyckte det var grått =(

 

Hann med att skriva klart mitt hemskt roliga tal för att sedan åka upp och kolla när brudarna i laget slickade brottarmattan. Ni jobbade på bra, och även om jag egentligen inte vill erkänna det så längtar jag lite efter att få träna som alla andra igen, för vi har ju alltid så roligt. Bra jobbat brudar! 
En extra eloge till Carro som trotts att hon inte skulle träna körde hela passet och gick av mattan med ett stort leende på läpparna. haha, bra jobbat Carro!

Blivit en del övningskörande idag med OCH jag har lyckats beställa tid för teoriprov. Men långa väntetider, så behöver inte stressa upp mig för det än, och tur är väl det. Känns som om att man har så det räcker!

Skövdeskövdeskövde. Imorgon bär det av och det känns bra. Två flugor i en smäll, plugga matte och ekonomi, dessutom umgås med en underbar pojk! (L)

Kvällsmacka och oboy? Mmm

Vad vet du om kärleken innan du förgäves hatat den?

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack tack! Vem e det du ska träffa i skövde?? jag tyckte med du va fin i håret.. =) kram

2007-05-25 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback