27/4

ojojoj, Linda har inte hunnit uppdatera sig och tyvärr blir det inget längre inlägg nu heller, då jag snart ska kila till bussen, men några rader har jag tid med, sen hoppas jag att jag hinner uppdatera ytterligare ikväll.. kanske tillochmed med lite bilder från valborgsfirandet.

Ja, valborg var helt okej (jag tycker dock förfesten var den mysigaste) Pettson, Sara, Terre, Lena, Johanna, Jenny (och lilla Adrian, SOM SOV PETTSON) haha. Vi grillade hemma hos mig, fast det slutade dock med att vi tog in köttet och stekte det på spisen eftersom att glöden slocknade, jag försökte lösa det men lyckades nästa elda upp lenas köttbit så vi beslutade oss för att göra klart det på insidan, vid den trygga spisen. 
Efter en härlig middag (med god efterrätt) drog vi ner till Harbeck där vi träffade nära och kära från tidigare liv, eller ja, massa gamla klasskompisar, sjukt mysigt, detta måste göras oftare! 
Efter det bar det av till chalmers och Kåren, det var kul, men det var stort och det var hmm, vad ska man säga.. ja det var trevligt helt enkelt, eller hur Piff? Haha. Vid två var jag nöjd och trött och åkte hemåt!

Mer senare hoppas jag...  

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har hört att du inte alls åkte hemåt....

2007-05-02 @ 09:37:26
Postat av: Pettson, the one and only

läst den riktiga sanningen om grillningen i min blogg? ;)

Postat av: Lena

Haha, ville bara säga den väldigt grillade köttbiten faktiskt smakade väldigt gott, och det blev ingen matförgiftning ;) Tack för en trevlig kväll =)

2007-05-03 @ 00:44:13
URL: http://lenalonnroth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback