27/5

Min helg, minst sagt omtumlande.

I fredags bar det av mot skövde. Men vad ser jag när jag kommer till centralstationen? Ehm, alla tåg mot Skövde är inställda, vad händer? Ett godståg hade spårat ur och här började den långa resan. Istället för att bestämma mig för att skita i den här resan och åka hem sätter jag mig på ett pendeltåg till Floda. Därifrån slussas alla människor som också skulle mot skövde och stockholm vidare med buss till Alingsås. Väl där tror vi att det snabbt och lätt ska hoppa på ett tåg som ska ta oss vidare. Men hur ska jag någonsin kunna förklara denna situation? vi stog i alingsås en timme innan tåget började rulla. Dessutom var tåget HELT överfullt, männsikor satt i hela gångarna, jag var en av dem. Helt sjuk situation. Och allt detta för David och matten? hmm..

Resten av helgen har präglats av plugg, mat, massa sömn, filmtittande och mys.

Såg en av dem bästa filmerna på länge igår, a walk to remember, och jag måste erkänna att jag grät en skvätt. En jättejättebra kärleksfilm, den var så fin! Men det där är ju sån som endast händer i film. (även om jag helst vill tro att kärleken är som i film) Men kanske är det min tur nu? =)

Sista plugg veckan i skolan nu... å gud va skönt det ska bli med helg på fredag. Vad väntar då liksom? joo, jennifers, saras och annas student. På lördag är det bal, söndag vilar jag och sen är det fyra dagar kvar till studenten. GUD VA SKÖNT!

Men, först väntar två internationellekonomiprov och ett innebandyprov imorgon, på fredag väntar det fruktade matteC provet. Men, öka takten sista kvarten, eller hur var det nu?

Youyouyouyou (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback