29/5

Sommar sommar sommar.

Dagen började med att jag försovit mig i en timme. Hann duscha och göra mig iordning på 20 minuter. Nytt rekord va? Sen bar det av till kungälv och körlektion, som pågrund av min stress gick sådär. Skulle hänga bilen på koplingen i uppförsbacke, men jag lyckades aldrig riktigt. Det får jag öva mer på imorgon!
Efter körlektionen hann jag träffa mina två änglar en stund, Pettson och Johanna (L) Sen bar det av till bussen, där jag träffade Joel och vi styrde mot Bertils hem (våran lärare). Där väntade fika med hela klassen, lite present utdelning och ett sorgset ögonblick. Från många håll kom det en skvätt gråt, bland annat från mig. Börjar förstå hur mycket jag faktiskt kommer sakna min underbara klass. Men än har vi en vecka kvar och en bal att avverka =)

Efter en otroligt härlig och god fika åkte jag och amelie till stan och införskaffade diverse student grejer. Känns som om att man aldrig blir klar med allt. Sedan kom mamma in och vi fick en försmak på sommaren. Satte oss och fikade i solen innan vi shoppade lite. Nu sitter jag här, ska snart sätta mig ner med min mattebok för att slippa ha ångest på torsdag.

Carro, jag sprang inte vilse, bara lite för långt, så jag var tvungen att gå sista biten =)

På något sätt längtar jag tillbaka, men jag har det så mycket bättre nu. Du får mig att minnas alla dem vacka och bra stunderna. Men det fanns ju så mycket mer än så. Och så som jag känner nu, kände jag aldrig då. Jag vet att det jag har och känner nu kommer leda till någonting mycket bättre. Men vi håller det på den här nivån, för jag bryr mig fortfarande, även om det finns en annan som jag bryr mig mer om.

kärlek i aldra högsta grad.


Kommentarer
Postat av: Terre

VA?! OOja, rekord för dig med 20 minuter!
haha =)
(L)

2007-05-30 @ 10:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback