30/5

Gud vilken hmm, onödig dag, är det såhär alla dagar ska kännas tills torsdag om en vecka?

Pallrade mig till skolan för att göra min sista innebandylektion, MVG i träningslära, ledarkunskap och innebandy, detta betyder 500 poäng MVG. Skönt! Det behövdes.
Efter skolan träffade jag johanna min alldeles egna ängel. Hur kan allt vara så lätt när jag är med dig? Vi käkade på jensens och slog runt några timmar i stan, jag införskaffade ett nytt linne och en jeanskjol, som egentligen var för dyr för min nuvarande ekonomi, så får se om jag behåller den!
Efter detta begav jag mig hemmåt eftersom att jag längtade så mycket efter matteboken, inte. Jag bröt ihop när mamma kom hem innan jag slutligen åkte och tränade. Ganska tråkig dag va?

Pettson, alla mina tankar går till dig. Hoppas allting känns bättre snart!

Moppepojken ;-) Saknar dig faktiskt bra mycket nu. Återseende efter helgen hoppas jag efter att jag avklarat bal och du avklarat tentor och annat.

Mandy Moore - Cry,    undrar hur många gånger den låten strömmat ut ur högtalarna idag? mycket mycket bra låt, passar mig perfekt nu. Man kanske borde ha sett filmen "A walk to remember" för att tycka att den är bra?

Remember love, so beautiful.


Kommentarer
Postat av: Puff

Ja du och jag bejbi :) Vad skulle jag göra utan dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback