3/4

               


Pettson, några av bilderna från valborg =)

Åter till denna dag, ska snart pallra mig iväg till skolan, och klockan är så mycket som halv tolv. Börjar nämnligen halv två idag och har en lektion, tyvärr är det ett prov så då måste jag ta mig dit. Skönt med sovmorgon, det behövdes veskligen efter gårdagen, som slutade i kaos. Vad händer i mitt liv ibland liksom? det är helt fridfullt och jag är jättelycklig, men att så lite kan rubba allt jag känner, det är sjukt... Och vad som händer här efter, det återstår väl att se. Jag tror inte jag eller någon annan kommer finna en lösning på detta. Men Johanna tack för ett par mycket kloka ord inatt. (L)

"Jag har alltid haft normala förhållanden, fram till den dag jag träffade dig, då bröt helvettet loss" ehm, jaa, men den är rätt skön, eller? Efter att jag blivit arg kommer den här "ja, men det har ju vart underbara stunder också, men det har ju vart mycket problem" VART SKA DETTA SLUTA? det har ju inte ens börjat.... nog om detta! Jag blir enbart arg!

Ska till kiropraktorn efter skolan, börjar allt ljusna kanske? hoppashoppashoppas.

Nu ska jag bege mig mot bussen och mitt svenskaprov.

Kan jag aldrig bara få vara lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback