4/5

Ja.. 4/5 denna fredag skulle vårat filosofiarbete vara inne, och ja, jag har precis blivit klar. Jag är inte så stolt med tanke på att jag idag fick stanna hemma pågrund av att uppgiften inte hunnit blir klar. Men nu är det ju iaf klar och det känns fantastiskt skönt! Nu blir det till att börja på matten, nationellt prov på onsdag.

Så idag tänkte jag mig sovmorgon, men tillslut gav jag upp.. först ringde Wilma och väckte mig, sedan min käre far och sedan min lilla puff (Johanna).. så jag klev upp ur sängen. Kan se det från den poetiva sidan då jag faktiskt fått en hel del gjort idag!

Senare idag, närmare bestämt 19.05 avgår mitt plan mot Stockholm. Träffa pappsen, plugga matte och shoppa lite, det blir en bra helg. Känns som att den kommer väldigt lägligt då jag verkligen behöver komma iväg en sväng och samla mig.

Igår var jag på besök hos kiropraktorn, och jag kan inte säga någonting annat än wow. Jag klev in i rummet 16.10 med ett längre och ett kortare ben, tio minuter senare kliver jag ur rummet med två lika långa ben, fantastiskt. Känns som om att detta kommer gå som på rälls. Bara fyra behandlingar kvar, sen ska jag ut å springa på gatorna. haha. Saknar ju innebandyn och brudarna i laget helt otroligt mycket nu! Men snart (om två veckor unjefär drar försäsongen igång. Och även om jag kanske inte är kapabel till att springa intervaller eller ha backträning då kommer jag vara på plats för att se resten kämpa, svettas och bli vältränade! Skönt att vi har fått flera bra nyförvärv också, verkar som riktigt goa tjejer med!   Förlorar dock en mycket viktig spelare, kommer bli sjukt tomt =(

Lillabjörn (jennifer) kommer hem på onsdag. Hon är efterlängtad. Då är det dags att hälsa henne välkommen hem med grillning och utgång. Det ska bli trevligt!


Jag börjar tro att det aldrig var meningen!



Kommentarer
Postat av: jonnah

kkarlsson kkarlsson, hur går det med ryggen=) repar den sig,// lovemaker jonna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback