5/5

Ta mig till havet och gör mig till kung...
Gitarrens stämma och pappas underbara sångröst ljuder i lägenheten och jag bara njuter! Hur skulle min värld sett ut utan denna underbara far? Jag vet han har inte bott hos mig, men han har alltid funnits där och kommer alltid att göra och det känns väldans tryggt!

Idag har vi haft en heldag med massa shopping i stockholm stad.. skön dag! dock hopplöst att gå i affärer med den inredningsarkitekt till pappa man har, nog för att han kan betala, men han har juinga synpunkter vad det gäller vad man ska ha för kläder.. men jag klagar inte =) han är bra ändå! Jag fick köpt ett par nya jeans, som jag veeerkligen behövde, faktiskt! Flängde runt efter skor till studentklänning och balklänning och sådär, men det slutade med att tillochmed jag blev för trött, och tänk då på min stackars far som snällt bara följde efter.
Till lunch åt vi thai mat och jag blev nstan helt nostalgisk och satt och pratade enbart om våran thailandsresa, ja ett tag trodde jag nästan att jag var tillbaka, men icke... efter våran lunch fortsatte shoppingrundan!

Nu har vi precis vart ute och käkat middag och är heeelt utslagna, denna shopping dag har tagit hårt på oss. Imorgon bär det av till götet igen 07.30 styr vi bilen mot halmstad, får se hur jag och syster sofie gör, antingen hoppar vi av påvägen eller så åker vi ner och hejar på pappa när han spelar golf för att sedan bli hemkörda till Surte =) får se får se...

Ju mer jag tänker på studentiden ju lyckligare och tröttare blir jag, hur ska jag orka med allt? men det är väl bara att köra i en vecka, sen får jag väl ta igen mig en vecka innan jobbet börjar. Tanken slår mig, hur ska jag klara mig utan alla dessa underbara människor som jag nu träffar nästan dagligen? hmm.. jag vill stanna där, med er, för alltid! Men det kan man ju inte, nu ska vi ut och upptäcka livet och dem jag verkligen tycker om måste jag få träffa ändå, hur ska detta annars gå?

upp och ner, ner och upp!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback