6/5

Jaa, vad ska man säga om denna dagen? Jag känner mig minst sagt omtumlad. Steg upp halv sju imorse, en timme senare var vi på väg mot jönköping, pappa skulle till halmstad och spela golf (henke, nästa gång kommer jag och hälsar på), därför skulle han släppa av oss i jönköping för att vi skulle sätta oss på ett tåg... Hög musik och lite plugg gjorde att resan gick alldeles för fort. Och plötsligt var vi där igen, det där med att säga hejdå, till någon man älskar högt och alltid vill ha vid sin sida, det är aldrig roligt! Men tillslut lyckades vi slita oss, efter många kramar =)

Våran kompliserade tågresa startade... Sofie vill aldrig mer åka tåg "detta är för jobbigt". Haha, är det så att vi är lite bortskämda med våra flygresor? Vi fick först åka till falköping och fram hit gick det okej, det var när vi kom på nästa tåg jag blev lite lätt irriterad. Först var det folk som satt på VÅRA platser, sen hade vi av någon konstig anledning hamnat i en familjevagn, så när man äntligen slått sig ner blev det ingen lugn och ro ändå. men men... Nu ska jag sluta vara så gnällig..

När vi kom hem var det snabbt in i duschen och sen på 65årskalas. Tänk att min mormor fyllde 65 idag, tiden går fort! Det var mysigt fram tills halva pensionärsklubben kom och erövrade stället. Tjatade hål i huvdet på mig och var så fashinerade (vet inte hur det stavas) av att jag blivit så stor att jag skulle ta studenten. Så då åkte vi hem och kollade hockeyn istället... 

Nu sitter jag här, helt mörbultad och mycket trött, snart styr jag stegen mot sängen..

Besvikelse eller lättnad? jag vet inte... 

Kommentarer
Postat av: Terre

nuuu har jag uppdaterat, darling =)

2007-05-07 @ 17:31:07
Postat av: jonnah

hah jaja
jag gör inte ycket har mest ångest över att jag inte gör något på dagarna=) menmen snart ordnar det sig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback