7/5

Nedräkningen har börjat, en månad kvar till 7/6. Ja då springer vi ut med ett leende på läpparna och skriker och hojtar.. Vilken kännsla, att aldrig mer behöva sätta sin fot på HULEBÄCKSGYMNASIET. Men jag måste säga att när jag tänker på det känner jag både ett lyckorus och lite sorgsamhet. Spei3c/spsp3b vi har klarat tre år tillsammans och gått igenom mycket både motgångar och medgångar.. och nu ska vi lämna varandra? Föralltid?  neee de hoppas jag verkligen inte! Tycker om er trots allt (L)

För lite sömn på mig? måste vara så..

Skola, stan me mor, övningskörning, hem, chilla.

I stan hittade jag äntligen mina vita skor till studentklänningen, de känns skönt faktiskt att ha den biten avklarad. Nu är det bara det sista till balen kvar, skor, sista grejerna på klänningen, väska, hårspännen/tiara till håret, sen är saken biff.. men det ska vi väl klara av tror jag =)

Onsdag, betyder att våran saknade jennifer kommer hem. Och brudar hedan efter håller vi i varandra, ingen får åka iväg så långt bort och vara borta så länge någon mer gång. Ni vet vad vi säger om saken, de blir ingenting med det! Onsdag ska bli härligt iaf, grillning och utgång. Skönt att träffa alla flickor, blir allt för sällan när inte innebandyn knyter oss samman kvällar och helger, sen har det vart mycket med skola osv, men snart kan ingenting stoppa oss... tjejor ni är bra (L)



Duon, du betyder så mycket gumman <3


Terre,
tack för inlägget, fortsätt så. Och tack för promenaden i torsdags, den behövdes verkligen. Du är så himlans bra min tösabit. <3


Snart vet jag inte ut och in på mig själv.. så mycket tankar, i min lilla hjärna, låt dem försvinna innan hela min hjärna går i tusen bitar, tack!


Kommentarer
Postat av: Terre

får bli mer av promenader, tycker jag. =)
bra sagt att "det blir ingenting med det" om att någon ska försvinna eller så, så länge igen :P

(L)

2007-05-07 @ 23:49:59
Postat av: jonnah

antingen åker jag nu på söndag eller så åker jag hem typ den 21 maj, inte bestämt ännu=)

Postat av: Pettson

Ja, det är klart hjärtat! :)

2007-05-08 @ 19:53:11
Postat av: Pettson

Hihi, jag blir med stolt! :D Ja, det kan du göra :) Nej.. vet, jag klarar mig iofs inte heller..därför jag är så tveksam till det, men det lockar ju ändå en aning!!

2007-05-08 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback