Måndag

Så var det måndag igen och början på en ny vecka. Kunde inte startat bättre... Ett år äldre och jag känner mig faktiskt aningen smartare och mer ansvarstagande, eller inte? 

Vaknade 05.45 av att alarmet på mobilen ringde. Men eftersom att jag vaknade ur min goda sömn och upptäckte att jag hade David bredvid mig var jag ytterst nöjd med tillvaron. Låg kvar en stund innan jag pallrade mig upp för att göra mig iordning för en lång dag (som ännu inte har fått sitt slut).
En tripp till arendal/torslanda, kalla det vad ni vill, för att lämna mamma på jobbet. Sedan bar det av till centralstationen för att lämna David vid tåget, alltid lika sorgligt att ta farväl, även om vi vet att vi kommer ses så snart vi har chansen igen. Vidare till Dios för att jobba i fyra timmar, till banken, till skolan och återigen till arendal/torslanda för att denna gång hämta mamma. (snurrade bort mig totalt och kände mig ganska vilsen, men det tar vi i ett annat kapitel) En sväng till gymmet med mamma, där jag snällt satt och väntade medan hon tränade, väl hemma hann jag nätt och jämt slänga i mig maten innan det var dags för träning.
Puh, skönt att även denna dag går mot sitt slut!

Min födelsedag spenderades med släkt och David. Mycket mysigt och uppskattat! Börjar inse att folk tycker att jag borde flytta hemifrån... En tvättkorg, två stekpannor och en gryta?! hmm. Linda fatta vinken.

En alldeles egen IPOD beställd från USA är påväg också. TACK DAVID <3

Den här kärleken kan jag gå över eld och vatten för!

Kommentarer
Postat av: Pettson

Haha va?.. Ja, nu är det dags att flytta Kalle..ni kan få bo ihop lite först, sen kommer jag =)

Postat av: Anonym

Du är alltidalltid välkommen hjärtat(L)

2007-11-27 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback