Onsdag

Så var det vinter igen, eller? Tror ni att den är här för att stanna? Det tror iallafall inte jag.
Alltid lika mysigt när första snön kommer, men efter första slasken är man lika trött på den som precis innan den  försvann förra året... Pettson, håller med om att den hade kunnat komma dagen innan jul och försvinna efter nyår. Utan några slaskigheter. Ja tack =)

Linda borde plugga

Matchen mot Marstrand, eller, ska vi kalla det match? Hur som helst så förstörde dommarna hela matchen och större delen av våran fokus gick till domarna istället för på spelet. Men jag måste säga att jag inte ens orkade bry mig, det var under all kritik och det ända man kan göra är att skratta. Vi lyckas till slut vinna matchen med 3-1 och tur är väl det, för vi vet väl alla hur jävligt det är att förlora ett derby. Min klubb lyckades näta två gånger, även om det ena målet var ganska oglamoröst, men även dem räknas ju som tur är.

Linda borde plugga

Och idag har vart en såndär dag där mina tankar bara har gått till David. Ibland är det tufft att befinna sig 1.5 timmars tågresa ifrån varandra. Typiskt att jag är så kär!

Orka plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback