Onsdag

Och det slog mig plötsligt... Att jag glömt nämna någonting om våran stundande fjällenresa. Det är Tandådalen som väntar oss. Efter mycket om och män, kanske vi har bestämt oss för en stuga, eller? kanske inte, haha. Man ska adrig vara nöjd.

Från början hade vi en liten mysig stuga, sisådär  1.5 kilometer ifrån Tandådalen. Eftersom att det inte fanns mycket annat att välja på. Men jag insåg ganska snart att David inte var den som ville bo långt från backarna och att han inte skulle ge upp i första taget. Och efter att ha fått reda på att Tandådalen är känt för att ha Sveriges bästa afterski fanns det än mindre tankar i hans huvud på att ge upp.
- VA, vi kan ju inte köra till och från backen om dem har Sveriges bästa afterski?! 
Haha. Njae efter lite funderande kom vi fram till att det kunde bli jobbigt.
Efter att David suttit och uppdaterat sälens hemsida en hel förmiddag (nej, han har ingenting annat att göra på dagarna) så kom det upp en lägenhet 100 meter från backarna. Vilket betyder att vi bara kan knäppa på oss skidorna och åka hem från afterskin. Ja, vi får väl se hur många ben som är brutna när vi kommer hem ;-)
Detta är dessutom en 6bädds stuga vilket innebär att vi raggade upp våran älskade "Sara (stighelmer) Hederstedt" på vår väg mot bokningen. Synd bara att vi tappade vår goda vänn Johanna påvägen och fortfarande är en mann kort.  Är det någon som känner sig sugen är det bara att höra av sig, vi fortfarande en plats över! 
Trångt vill jag lova att det blir, men det gillar vi, det är ju bara mysigt! 

Pettson, vänta med att planera nästa nyår tills detta är över. Men Thailand låter inte dumt. Jag är deffinitivt på! =)

Någonting säger mig att nyår 07/08 kommer bli utöver det vanliga.                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback