Onsdag

Gäsp... zzz! Ska försöka hinna skriva ett inlägg innan jag kryper ner under täcket.


Denna onsdag har bjudit på 8 timmars jobb, dessutom har jag haft en helt underbar och mysig kväll på alla sätt och vis. Trerätters middag, bland det godaste jag någonsin ätit måste jag medge. Dessutom tre timmars (!) pratstund, JA, vi ses nästan varje dag, men vi har ändå alltid massor att prata om. HAHA. Jag har bara min älskade vänn Pettson att tacka för detta. Gumman, vad skulle jag göra utan dig? Kan aldrig få för mycket av dig Honey.

Har hört att det ska bjudas på äventyr imorgon, får väl se om vi kommer hem hela! Julklappar ska det handlas iaf, och inte lite heller =) Ska bli riktigt mysigt tjejer.

För mina Riktiga vänner kan jag gå över eld och vatten!

Kommentarer
Postat av: Carro

Linda... Det var tisdag igår. idag är det onsdag.. haha

2007-11-28 @ 12:30:39
Postat av: Kalle

O shit. Linda = TRÖTT

2007-11-28 @ 19:58:25
Postat av: Terre

Tack för att jag fick hänga med till Ullared! :)
Det var en trevlig dagstur.

2007-11-28 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback