Söndag

Så var det söndag igen och denna helgen minst sagt sprang iväg... Kan bara säga att det borde vara betydligt fler helger som denna. Eller? Det kanske är tur att det inte är det när allt kommer omkring =)

På fredagen var det äntligen dags för den efterlängtade Hard Rock festen. Vi startade hemma hos Jonna och vandrade sedan vidare mot Hard Rock. Kul och tur att vi småttingar kom in trots allt, för det var längesedan jag hade så roligt. Som vanligt när man hänger med världens skönaste gäng så har man kul. För vad hade kvällen vart utan Surte IS? Gillar er starkt tjejer.
Vaknade tidigt lördag morgon, vad skulle det bli av den här lördagen? Jag bestämde mig, pigg som jag var, för att det inte fick bli en såndär seg dag, som vissa lördagar, dagen efter utgång, har en viss förmåga att bli. Jag tog tag i mig själv, längtan efter David vägde starkt och det blev därför en tågresa till Skövde. Okej, tågresan var tråkigare än vanligt, men vad gör man inte? Jag ångrar det inte en sekund (som vanligt). Kan inte få nog av min egna idolOla.  Så det blev en bra, mysig lördag. Pizza och massa sömn, precis vad jag behövde.
Idag ringde klockan vid tio och det var dags för hemfärd, emot min vilja. Lika jobbigt att lämna varenda gång. Detta lär ju sluta med att jag bosätter mig i skövde, kanske, eller inte, vem vet =) Tågfärd hem iallafall, sen var det släktkalas, alltid lika trevligt. Och jag klagar inte när jag får vara med min ettåriga kusin och mysa. Och idag (för första gången) utyttjade jag mitt nytagna körkort, fick agera taxi under kvällen, åt hela familjen till släkt kalaset, och även för min syster, till och från stadslagsträning. Och ja, jag måste säga att det känns helt jävla underbart.

Imorgon väntar skola och match.

I love you, you love me, take this gift and dont ask why....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback