Tisdag

Ja, så var det början på ännu en vecka... Inte vilken vecka som helst.

x Jennifer Andersson är tillbaka i landet
x Jag fyller 19 på söndag
x Spelledig helg

Helgens match Surte - Ingelstad slutade 3-3 och jag kan tyvärr bara konstaterat att resultatet trots allt var rättvist. Mycket märklig match att spela. Jag lyckades ändå hänga en boll, efter att jag kasstat iväg en frustrerad motståndares klubba upp på läktaren. Tror det ska bli min nya greg =)
Gårdagens match IBF göteborg - Surte, som spelades i vallhalla, min personliga favorit hall, slutade 4-1 till oss. Helt rättvist dessutom. Och gud vad skönt det var att sätta dit dem. Efter att jag blivit tacklad i motståndarnas knä, ställde jag mig argt upp och skickade in en boll på mål som Sofie L snällt petade in... Sedan förtsatte det i en rasande fart, två mål och ett assist blev det från min klubba. Man kan väl säga att jag var på IBFs avbytarbänk och hämtade energi.

Vissa helger blir sådär underbara som man egentligen bara kan hoppas på. Jag fick en smak av allt jag verkligen tycker om, Innebandyn,  David, familjen, kompisarna. Mmmm! (L)


Znark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback