Torsdag 8/11

Detta är en dag jag sent kommer att glömma...

Och det är inte för att jag trotsade alla vädergudar, alla västtrafiks bussar och nattmörkret för att åka upp till skatås, inse (till min besvikelse) att vi enbart var fem spelare + två tränare + karin&doris på träningen, för att sedan ge oss ut på 8an och komma tillbaka helt dyblöta och frusna! Men vi gjorde det iallafall.

Så varför är detta en dag som jag förmodligen aldrig glömmer? Kanske för att jag lyckades ta körkort idag, kanske =) och ja, sällan har jag varit så glad. Jag har dock inte hunnit ta mig någon tur än. Men nu vet jag att jag kan iallfall, det är ju det som räknas. haha.

hmm.. vad händer imorgon liksom? återstår att se... Vet inte vad jag vill, orkar och är sugen på just nu. Eller just nu vet jag vad jag är sugen på...(sova) Men imorgon vet jag inte vad jag är sugen på.

brumbrumbrum



Kommentarer
Postat av: jonnaa

GRATTIS kalle, bara för du är så duktig får du komma på fest hos mig imorn=)

2007-11-08 @ 23:03:21
Postat av: Sandra

GRATTIS GRATTIS KALLE =)

2007-11-09 @ 08:26:29
Postat av: Pettson

(Grattis igen! Haha) Men du, är det ett körkort som krävs för att få vara med på festerna igen, så förstår jag inte..ska jag behöva ta c-körkort kanske? Eller så glider jag med på ditt. Tack vare dig så är vi inte portade längre.. eller? :D

Postat av: Baby-Malin

Grattis igen Kalle! :D

2007-11-09 @ 15:39:32
Postat av: Mikaela

Grattis till körkortet! :)

2007-11-14 @ 10:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback