Måndag

Så var det måndag igen, yes, bara fyra dagar kvar tills det är helg.

För nu börjar det bli sådär igen, tog tre viktiga poäng i lördags. Men man vill ha mera, man ser redan framemot att få ta nästa tre poäng. Dvs, så fort den ena matchen är över längtar man till nästa, ja, man lever för att spela innebandy. Jag var nästan helt säker på att jag aldrig skulle kunna känna den känslan igen, men den har kommit tillbaka igen, och det är minsann inte mig emot. Jag gillar det starkt.


Lördagens match blev precis sådär tuff som vi hade tänkt oss. Att vi går ur matchen med siffrorna 5-3 ska vi vara oerhört stolta över. Det visar vilket starkt lag vi faktiskt är och vilket hjärta vi har i Surte. Tjejer, jag tycker vi fortsätter i den här takten, då kan detta bli en riktigt rolig säsong.


Dagen till ära har jag jobbat på Dios och tränat, okej jag har pluggat lite också. Men som om att inte det hör till vanligheterna nuförtiden? Jooo, det är så mina dagar ser ut. Imorgon kommer åter en. Hoppas på att få hänga med mina älskade vänner johanna och pettson också, men man ska aldrig hoppas för mycket. Säger kroppen ifrån så gör den.

Att någonting jag från början inte trodde på, kunde bli såhär bra? Ja, det var väl tur att jag tillslut tog mitt förnuft till fånga och faktiskt gav det en ärlig chans. Det har jag inte ångrat en sekund och jag njuter av varje liten stund jag får med dig. Att sju månader kunde gå så fort? Men tiden går fort när man har roligt, så sant som det är sagt. Jag vandrar vidare i livet med ett stort leende på läpparna. För så länge jag har dig vid min sida så leker livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback