Onsdag

Hmm.. egentligen har jag inte tid för att blogga! Men jag känner att jag absolut behöver ett avbrott i mitt för tillfället väldigt stressiga liv. (som egentligen inte är så stressigt)

Fröken karlsson stressar upp sig över onödiga saker...Varför inte ta allt som det kommer bara? nej, här måste det planeras och stressas klart, långt i förväg. Känns som om att det är mycket i skolan, men efter den här veckan är det värsta över, två feta grupp inlämningsuppgifter! Och hur lätt är det att göra en inlämningsuppgift då man enbart kan "ses"  över internet? mja, inte det lättaste jag har gjort i mitt liv. Därför blir det lätt att man tar på sig att göra allting själv, för att slippa allt vel, så får resten redigera sen. Vad blir det då för grupparbete liksom? wellwell, man får göra det bästa utav situationen som min mamma alltid brukar säga. Om tre veckor är det dessutom tenta, men det känner jag mig ganska lugn inför, eftersom att jag har rivstartat med pluggandet och känner att jag har ganska bra koll på det där med marknadsföring! Jag känner mig otroligt nöjd med mig själv, jag har lärt mig plugga!

nog om detta!

Pettson, jag vet vad du menar nu ;-) haha. - Du och jag vet något som ingen annan vet!
(det måste svida, men tänk om, hade kunnat..... osv)

Nytt datum för den så kallade skandalmatchen IBF Göteborg - Surte 1/11 och det ska bli riktigt spännande.
På lördag kommer även Warberg IC på besök till Ale Gymnasium, och tjejer jag känner att det är dags för en ordentliga insatts från laget, en härlig vinst och  tre härliga poäng =)

Åter till pluggandet..... ciao, aloha!

Kommentarer
Postat av: Pettson

Haha, jag dör.. Tanken på att ingen annan förstår vad vi menar, får mig att kollapsa av skratt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback