Onsdag

En onsdag som för många innebär lov, även för mig, om det inte hade vart för att jag hade tenta på fredag.
Gick upp 10 imorse, åt lite frukost och satte mig genast ner med alla mina böcker för att bli klar så fort som möjligt. Men här sitter jag, fortfarande inte klar med alla mina instuderingsfrågor. Vad gör jag på datorn egentligen?
Jo, men jag har bara fem kvar, då kan jag unna mig lite tid vid datorn och massa smsandes med pettson, för ja, det gillar jag och det är faktiskt viktigt (L)

Vissa dagar, veckor, perioder, känns allting så tungt. Varför? Jag orkar inte det! Måste det vara så?
Ett par dagar utan dig och genast blir jag betydligt mer sårbar än annars, varför är det så? Tryggheten kanske? Eller att veta att man inte ska ses på ett tag? Måste vara lite av varje. Längtar längtar.

Lite mycket för fröken karlsson just nu, plugg, jobb och innebandy! Men vad gör man inte? Jag tycker ju faktiskt att det är kul, ja, jag tycker tillochmed att det är lite kul att plugga. Och jag är faktiskt duktig och pluggar, utan att ha massa ursäkter. (hmmm, pettson) =) 
Och min tenta kommer gå som en dans hoppas jag. Det känns faktiskt lite så. Hoppas, Hoppas.

Match imorgon... Bara att göra som i söndags flickor. Vänder 3-0, så är det match igen! Hade vart skönt att sätta dem där IBFarna på plats, en gång för alla.

I mina drömmar ses vi varje dag.

Kommentarer
Postat av: jonna

plugga är kul, snart är det jul.

2007-10-31 @ 15:51:05
Postat av: Kalle

Tack för uppmuntran jonnis =)

2007-10-31 @ 21:50:24
Postat av: jonna

så lite så=)

2007-10-31 @ 23:29:10
Postat av: Pettson

Ursäkter.. vad är det? ;) Idag ska jag till backaplan, har inget annat speciellt som jag måste göra så........ ;) nu har jag kort hår

Postat av: Kalle

Pettson, vad är väl backaplan mot några timmars matte? kom igen nu... inga bortförklaringar är vettiga nog!

2007-11-01 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback