Torsdag

Ja, nu var det nog dags för en uppdatering i bloggvärlden igen. Jag har försökt komma loss, men hur lätt är det när man har både jobb, skola och innebandy att sköta?

Hm, idag fick jag lära mig hur man oponerar på ett arbete i skolan, mycket intressant och deppiremerande. Jag kom också snabbt fram till att det där med att ge andra människor massa kritik, för någonting man vet att dem suttit och slitit med dag in och dag ut i ca en vecka, är inte min grej. Men jag antar att det är någonting jag måste lära mig.
Även presentation av vårt eget arbete. (vilket såklart i stortsett var perfekt, eftersom att Linda numera är Surtes största plugghäst) Inte jätte intressant, men nu vet jag att även jag kan klara att göra ett mindre högskolearbete.
Nu är det bara att se fram emot (?) kommande fredags tenta. Någonting som faktiskt inte gör mig ett dugg uppstressad.
Värre var det när jag tog förgivet att jag skulle få läsa nästa kurser i utbildningen och fick reda på (en vecka försent) att sista registeringsdagen var för en vecka sen. Men hallå, hur ska jag veta att man måste registera sig på varenda kurs? Jag har väl aldrig läst en högskoleutbildning förut. Hjärtat kunde slå lugnare slag redan fem minuter senare, då jag fått tag på min handledare som snabbt löste hela processen. Tack!

Tentaplugga(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback