Dimman..

Ja, vilken vecka det har varit.
Hit, dit fram och tillbaka.

Skola, jobb, skola jobb. Träning, träning, match. David, 25årsfest, David. Pettson, plugga Pettson.

Men vad fan, jag glider in i nästa vecka utan att känna mig ett dugg utvilad. Men vad gör väl det?
Denna helgen har erbjudit allt jag behöver för att må bra. David, Pettson, Innebandy och Party (okej, lite plugg också, men det behöver jag inte för att må bra). tihi.
Lördagen var väl en kväll i dimmans tecken, eller vad säger du mitt lilla fyllo Malin "pettson" Petterson. Numera känd som maatis lillasyster. Och vad var väl jag? Maatis lillasysters kompis. Det är nästan ännu mer status!
Min kväll slutade väl runt halvtre då jag såg att Pettson funnit en karl att tillbringa resten av kvällen med, haha.
Jag ringde på taxi och åkte nöjt hem till David där jag somnade illa kvickt. Och ja, 25års fester är helt klart någonting jag numera föredrar! Sjukt kul kväll..

Mina guldkorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback