Filmstjärna?

Nja.. det vill jag verkligen inte kalla det! Och det visade sig att det ända jag gör när ja är på planen är att stå och vifta med klubban? Det får bli skärpning tills på lördag faktiskt, in med kroppen och bröta istället!

Så till dagen som varit. Skolan var som vanligt.. hade en föreläsning där jag egentligen inte lärde mig så mycket nytt utan mest fick höra samma saker som jag fick höra under mina lektioner i 3an. Men det är väl skönt att man kan känna så? mindre jobb till tentan.
Efter skolan åkte jag hem, ledsen över att solariet faktiskt var stängt till klockan fyra. Jag gjorde lite käk, okej, jag värmde maten som jag gjort igår (eftersom att det inte var någon av mina andra familjemedlemmar som ville stötta mig och äta maten, när jag för engångskull tagit mig tid att göra någonting lite mer avancerat).  Sen tänkte jag för mig själv, jag är värd en liten tupplur och tjaaaa.. liten ska man väl inte säga att den blev. somnade halvtvå och vaknade halvsex, oj var det redan dax att träna?
For iväg till träningen, först lite filmtittande och sen träning. ROLIGT =)

Nu börjar det kännas vilka personer från SP3 som man verkligen, verkligen saknar. Och tja... att veta att det aldrig kommer bli som förr, känns just nu lite jobbigt! Tjejer, jag saknar er som bara den. Jag vill inte att det ska vara som förr, men jag vill ju verkligen ha er runt omkring. Sådär som det faktiskt var i tre år!

Nej lite plugg, sedan sängen.. Har jobb att sköta, åtminstonne under torsdag och fredag =)

Say you, say me, say it together, its the way it should be!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback