Förlust..

Ja, vad vore väl världen utan förluster?

Jag hatar att förlora, speciellt när man lika gärna kunnat vinna, när man är sådär nära. Det är som att lukta på en riktigt god kaka utan att få ta ett bett i den. Urs, jobbig kännsla. Tur att det "bara var en cup". Det viktigaste är att det är full fart och seger på seriepremiären om två veckor.
Vi var dessutom lite skadedrabbade idag och hade många matcher i benen. Tycker ändå att vi gör en bra turnering! Och vi har ju haft roligt, det är också viktigt =)

Jag känner mig minst 50 år äldre än vad jag egentligen är. Inga delar av min kropp har riktigt hängt med idag. Ryggen, benen, rumpan och till och med armarna... well well, det är underbart att känna smärtan.

Min eftermiddag och kväll har enbart bestått av pluggpluggochplugg. Pappa kom förbi för att lämna några saker innan han skulle fortsätta sin resa mot stockholm. Så jag fick ett härligt avbrott i pluggandet ändå. Min pappa, gud vad han är bra ändå... eller?  (L)

Nej min kropp skriker efter tven och soffan, men jag misstänker att jag kommer somna illa kvickt om jag går upp och lägger mig där. Det där med tv och soffa har en sömn effekt på mig, eller pettson? haha.
Hoppas du mår bättre snart gumman.

På norska: ä vi verkligen så stygge!                            haha

Kommentarer
Postat av: Pettson

nej nej, inte alls... jag tror du snarkar igenom varje film, vaken :)

2007-09-10 @ 10:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback