I väntan...

Ja i väntan på morgondagen passar jag på att köra ett varv(?) (skriva ett inlägg) i bloggen.

För det är imorgon det visar sig, eller det är imorgon vi ska visa vart skåpet ska stå. Ta fram allt det där vi lärt oss under försäsongen, tugga vidare på det som har funkat och lägga det som har gått mindre bra bakom oss.
IBF göteborg vs. Surte IS 13.00 Vallhalla A och gud vad jag längtar till startvisslingen går (hmm, jag är inte så nöjd med "startvisslingen" men låt gå).

Dagen tillbringade jag på dios och kvällen har jag tillbringat hos Pettson med lite pizza, godis, idol och två små turturduvor... För jag lovar Pettson, nu förstår jag =) haha. Undrar hur mycket av idol jag egentligen kommer ihåg, det gick ju liksom knappt att undvika det! Jag har hedanefter full förståelse för vad du säger, jag lovar!

Och jag har en pojkvänn som förvisso är på besök i Göteborg, men jag har inte sett skymten av honom. Typiskt att han ska vara så himla upptagen hela tiden =) Hoppas på att få tillbringa lite tid med honom imorgon...

Och vad lyckades fröken Linda Kalle Karlsson "duktig" uträtta idag. Jo ännu en fuktskadad telefon, två på tre månader, det är inte dåligt för att vara jag! Det regnade hemskt mycket, jag fick bråttom, sprang, och vipps så hoppade telefonen ur fickan. Tur att den efter vissa omständigheter överlevde. Med ett headset i fungerar det perfekt, utan funkar den mindre perfekt. Tror högtalaren ballade ur faktiskt! men men...

We are the champions...

Kommentarer
Postat av: Pettson

Tack, det känns bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback