jÖÖnköping

Efter många om och men kom vi fram till att det faktiskt heter jönköping så som vi utalar det. Men Malin du får säga hur du vill =)

Vilken helg vi har haft.. En träning i fredags, två i lördags och en match igår. Jag måste säga att det var längesen jag hade så kul som jag har haft denna helgen. Trotts en tunn luftmadrass (carro vi skulle inte lämnat tillbaka Pettsons madrass) och en ond rygg har jag fått många goa skratt.
Och visst var jag bäst på buzz? njae, men man kan ju inte kunna alla pettvert och hyx! hahaha.

Och vilken match det var igår, högt tempo och många tuffa närkamper. Måste säga att när jag gick av planen kändes det som om att jag var 50 år äldre än när jag gick på den unjefär en timme tidigare. Gud vad jag tyckte synd om mig själv och gud vad jag hade ont. haha. Men det var en rolig match och spela trots alla slag, från båda hållen. 1-1 blev resultatet och jag måste säga att jag tycker att det är lite missvisande efter att vi i tredje briljerade och skapade många helt fantastiska lägen. Att vi inte fick in den berodde bara på våran otur och ytterst små marginaler.

NJAE, sova lite middag kanske? jao.

zzz...nark. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback