Ny vecka, nya tag...

Helgens match väljer jag att inte komentera, jag har hållt min munn tätt åtdragen till nu, och väljer att fortsätta med det. Alla andra har gjort det där så bra redan, så jag kan slippa undan. Nu blickar jag mest framåt och ser verkligen fram emot helgens drabbning mot färjestaden. Det kommer utan tvekan bli en tuff match. Ska bli roligt att få spela för hemmapublik och på välkännt golv igen... det var ju trots allt lite mer än ett halvårsedan vi kom inspringades för att göra våran sista match i serien förra året mot södradal.

Annars har jag mest häcken full med jobb, träning och skola.. Men vad gör väl det? Jag har roligt och så länge det inte bli FÖR mycket så gnäller jag inte. (okej det gör jag, men det får bara mina närmaste ta del av)
Dvs. mitt liv är för närvarande ganska enformigt och jag har inte överdrivet mycket intressanta saker att skriva om.

Min alldeles egen Ola Svensson väljer att stanna i Skövde i helgen till min stora besvikelse. Fan pettson, ingen trekant denna helgen heller..! haha =)

everytime we touch I get that feeling, everytime we kiss I swear i can fly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback