Surte vs. Marstrand

Och som alltid när man möter marstrand är det på liv och död unjefär. Jag menar, man vill ju inte förlora mot marstrand. eller?

Jag hjälpte till så gott jag kan från fel sida av planen idag. Jag var för dagen inte kallad, delvis pågrund av min att jag haft en hemsk infektion i kroppen, tänker inte gå in i detaljer, men jag äter iaf medecin och jag vet, det är oruttinerat av mig, jag borde veta vad som gäller vid det här laget. Vårt överflöd av forwards var dessutom ännu en anledning till att jag skulle vila idag...

På liv och död? nja jag vet inte, matchen såg mest död ut. Men är det så konstigt när matchen ligger 21.30 på en torsdag. Att det är Marstrand vi möter borde dock få inställningen på plats... men det kanske inte var den det var fel på? Ska vi skylla på parketten? Ja, det gör vi. Det blir trots allt 0-0 och vi får med oss en poäng som vi ska vara glada över, kunde lika gärna blivit noll. Nya tag på lördag brudar!

Fröken upptagen? ja, kanske. Har satt mig in i pluggandet och satt häromdagen med en powerpointpresentation i fyra timmar. När jag beklagade mig hos min pojkvänn fick jag som tröst: Det där hade jag kunnat lösa på mer eller mindre en halvtimme. Tack, det var upplyftande =) haha. Men nu har jag ju lärt mig det och jag tyckte faktiskt att det var kul... första timmen iallafall. Parallelt med pluggandet har jag hängt på dios och vart cool vid maskinerna, det är numera min favorit sysselsättning, allt för att slippa plugga. Nej, det gäller att jag tar tag i grejerna i helgen, emellan matcherna dvs. Men det grejar la jag!

och ja, upp tidigt imorgon, så jag antar att det bara är att kassta sig in i drömmarnas värld. Och jag vet minsann vem jag vill träffa där, för det var alldeles för längesen (nu igen). Jag tycker att jag alltid säger det!

Sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback