värt det?

Ja, här sitter jag med världens nackspärr och ett godkänt teoriprov i handen... Jag måste ju bara säga att det är värt det, har dock lite svårt för det just nu, med den här smärtan. Men det är trots allt bättre än igår. Och till min stora förvåning så fick jag faktiskt massa timmars sömn inatt och dem var väl behövliga!
Så summan av kaddemumman, aldrig mer plugga körkortsteori... Det är värt nackspärr!

Dagen började sisådär 10.30... steg upp och gjorde en härlig frukost, visste att jag hade en tuff pluggdag framför mig. Tog frukosten med mig till datorn och tillät mig att under mina första minutrar av dagen leka runt på nätet innan jag slutligen fick finna mig i att sätta igång med vecka 4+5s datoranväningsuppgift. Och ja, det tog bra mycket mer kraft och bra mycket längre tid än vad jag förväntat mig. Och vid halv tre tog jag ett så kallat "brejk" städade, tvättade och lagade mat till familjen innan jag återvände till min uppgift. Åtta tog jag återigen ett brejk, denna gången var det ett riktigt brej, idol, Johanna och en promenad väntade.  Nu är jag precis klar med uppgiften och unnar mig lite tid på bloggen.

Grattis min goda, kära och älskade vänn Johanna till körkortet. (L)

Seriepremiär på lördag, och gud vad det ska bli kul! =) Det är vårat år i år brudar.

I want it that way honey!

Kommentarer
Postat av: Carro

Att det e ja!!! Heja Surte!!!

2007-09-19 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback