En dag jag väntat på?

Så, imorgon kommer en dag jag länge väntat på. En vardag då jag ska vara ledig. Faktum är att jag iallafall inte ska gå upp halvsex för att åka och jobba. Nej, jag ska sova till runt klockan åtta. Då ska jag kliva ur min säng och i mina löparskor. Efter en löprunda ska jag trycka i mig lite frukost och sätta mig framför datorn för att studera fram tills klockan blir tillräkligt mycket för att behöva göra sig iordning för en arbetsintervju som tydligen ska vara i fyra timmar(?) what, vad hände där? Sedan när är en arbetsintervju fyra timmar lång? Ringde en snubbe idag och frågade om jag kunde komma på arbetsintervju fyra imorgon och jag tackade tacksamt ja utan en tanke på att det skulle kunna hålla på till klockan åtta på kvällen. Well, det var min sista innebandyträning för den här säsongen, skit, jag som var så motiverad. Längtat enda sedan i onsdags på att denna onsdagen skulle komma. Jaja, inget att haka upp sig på, jag går upp i tid och springer imorgon, sedan hoppas jag på ett mirakel så att arbetsintervjun går på typ två timmar istället så jag kan befinna mig i ale gymnasium imorgon kväll. Ja, oavsett vad så tittar jag upp så får jag väl skåda sista innebandyträningen för den här säsongen från läktaren en stund, SNYFT! Men som sagt en jobbintervju innebär ju förhoppningsvis ett jobb också, och det här känns riktigt lovande, jag tror det kan vara rätt grej för mig. Så imorgon runt fyra, håll era tummar gott folk.

NU, ska jag krypa ner under täcket och kolla på en smaskig kärleksfilm.

Honey, I Love You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback