En helt vanlig tisdag

Ja, det kan man säga. Det har ju inte hänt avsevärt mycket idag. Steg upp, gick till jobbet och kom hem. Wiiihooooo!
Så kvällen innebär en del studier samt en löprunda sen blir det sömn för att orka morgondagen där det återigen står jobb på schemat. Vankas eventuellt provjobbning på torsdag vilket innebär en lugn valborg för min del. Men skönt är väl det, känns som om att jag har upp över öronen för mycket att tänka på i skrivande stund. Kanske borde ta och göra mig av med en del av "to do" sakerna idag?! Orka. Hade helst av allt befunnit mig på utsidan i vårvärmen som tagit sverige med storm. Är det bara jag eller känns allting mycket lättare när solen skiner... Känns som om att jag har hur mycket som helst att göra, massa att oroa mig över m.m. Men just nu funderar jag inte så mycket över vad som händer i mitt liv utan jag låter det bara hända och det känns så himla bra. Jag har lärt mig att man ska ta vara på varje dag man har tillsammans, för en dag kan vara den sista och den dagen kanske kommer snart?! Nej, jag vill inte bli nerstämd nu, bort med alla dem negativa tankar och in med dem positiva. Nej om man skulle ta och unna sig att se klart på en film? =)

Solen i Surte är bäst tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback