Hard Rock

Tack för en underbar kväll flickor, inte minst Carro som stod för förfesten. Hur kan man ha tråkigt med Surte IS damlag? Finns inte en chans att det händer. Att dessutom en kär vänn dök upp satte guldkant på tillvaron. Jag kan inte vara annat än nöjd när jag slår upp ögonen på morgonen efter en sådan lyckad kväll.

Sen att jag skällde på taxi chauffören hem det är bara en av dem smaskiga detaljerna från igår. Haha. Men det verkar som om att vem som helst kan gå och bli taxichaufför idag, tydligen. Det var under all kritik. Körde "hårt" och körde mitt i vägen, jag och mammi var lite skrajsna i baksätet, så tillslut tog jag mod till mig och sa ifrån. Då bad mamma mig vara tyst och sa att hon ville ha kvar sitt hus. Haha. Hemskt kul!

Så idag har jag äntligen fått sova ut. Vaknade klockan ett och kände mig som en helt annan person. Har varit som en zombie sen vi kom hem från sälen, men hej, nu är jag tillbaka utvilad och pigg.

Ikväll är det tjejmiddag hos jennifer som står på schemat.

I dont wanna live without you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback