Jag har inget liv....

Jag vet det är andra gången jag bloggar idag och jag har inget liv, men kom och tänka på en sak som jag gärna ville klargöra. Jag ville bara berätta att:

Jag misstänker att det angående mitt förrförra inlägg finns många nyfikna själar där ute. Och ni som gärna vill veta vad som rör sig i mitt huvud. Var inte rädda för att fråga, för att jag mår bra av att prata om det. Sen är det ingenting som jag vill offentliggöra här, men det kommer ni förstå när ni vet vad det handlar om. Så ni som undrar, kom till mig och prata så ska jag berätta. Sen att ni kanske inte mår bättre av att veta är en annan femma. Jag önskar bara att allting var som förut, innan det var som det är nu. Men som sagt ni som bryr er är värda att veta den skrämmande sanningen. Så om ni vill veta, låt mig veta!

enough for now!

Kommentarer
Postat av: M.J

Inte svårt att lista ut att det är familje och kärleksproblem.

2008-04-15 @ 14:31:42
Postat av: Terre

Vem är M.J?

2008-04-15 @ 21:47:54
Postat av: Jag

Inte en aning. Någon som är hemskt nyfiken =)

2008-04-16 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback